עדכון 01.10.2024 // לאור המצב הבטחוני, יהיו עיכובים באספקה לאזור הצפון ובהתאם למגבלות פיקוד העורף. המחסן שלנו בצפון, זמני אספקה של שליח הם כרגע בהערכה משוערת של 4-9 ימי עסקים. בבקשה קבלו בהבנה אם יהיה עיכוב, אנחנו משתדלים לעשות את המקסימום עבורכם., שנדע ימים של שקט ושהחטופים יחזרו במהרה לבתיהם. ❤️🙏🏻
חזרה לערוץ

שנהיה כולנו בריאים

פורסם ע"י עופר סגלי צוות דין סטור
19/03/20

עדכון 09.01.2022

אנחנו נמצאים בימים מאוד מאתגרים, שכיחות התחלואה בעלייה מה שעשוי להשפיע על זמני האספקה, אנחנו מאוד מודים לכם על ההבנה.

✔️ אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות לפני רכישה או תמיכה במוצר.

✔️ בבידוד? אל דאגה, השליחים שלנו יספקו לך את החבילה עד מפתן הדלת ללא מגע.

✔️שליחים עד הבית עובדים באופן מלא, זמן אספקה ממוצע כ-7 ימי עסקים. חשוב: הזמן הוא הערכה ועשוי להשתנות בעקבות העלייה בתחלואה  ועומסים בחברת השילוח. השליחים עושים את המקסימום לאספקת החבילה בהקדם האפשרי. סביר להניח שהחבילות יסופקו בזמנים קצרים יותר, אבל חשוב שתדעו שכל חבילה מגיעה בסוף ליעדה, אנחנו בניטור רציף אחר המשלוחים.

✔️ שירות BOXIT זמין, זמן אספקה כ-7-4 ימי עסקים בממוצע. המפה דינמית ומתעדכנת בהתאם להנחיות.

חשוב: ימי חג ושבת אינם נחשבים כימי עסקים. 

✔️ איסוף עצמי: כאשר החבילה מוכנה לאיסוף אנחנו נעדכן שניתן לבוא לאסוף, אין להגיע לפני ההודעה. כאשר אתם מגיעים אלינו לאיסוף בבקשה הקפידו על הנחיות ועטו מסיכה על הפה והאף.

-----------------------------------------------

משפחת לקוחות ודין סטור היקרים.ות,

אנחנו מקווים שאתם שומרים על עצמכם ובני משפחותיכם האהובים. ימים מאתגרים עוברים על כולנו, אך לפני רגע התחלנו לחזור לשגרה והנה שוב השערים סביבנו מתחילים להיסגר והמגבלות חוזרות.

המשימה שלנו מאז ומתמיד היתה לתת את השירות הטוב ביותר עבורכם, הלקוחות הנאמנים שלנו. משימה זו הפכה למשמעותית עוד יותר בתקופה זו ואנחנו מבטיחים שאנחנו עושים את מירב המאמצים.

מה אנחנו עושים בימים אלו, דין דיאגנוסטיקה מספקת בין היתר מכשור רפואי למוסדות הרפואה בישראל ומוגדרת כספק לשעת חירום. יחד עם זאת וביתר שאת בימים אלו, אנחנו מקפידים יתרה על הנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם COVID-19 (נגיף הקורונה) תוך שמירה על סביבת עבודה נקייה ובטוחה לעובדים שלנו, וזאת על מנת שנוכל להמשיך לתת לכם שירות ולספק את החבילות במהירות האפשרית.

 

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם לכל שאלה, התייעצות והדרכה על המוצרים השונים:

- בטלפון: 04-6175390 (ימים א-ה בין השעות 8:00 ל-17:00)
- באימייל: patient.care@dyn.co.il
- צ'אט באתר ושליחת הודעות דרך האתר

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הטלגרם החדשה שלנו ולקבל עדכונים (וגם מבצעים לפני כולם) - אני רוצה להצטרף לקבוצת הטלגרם

כולנו תקווה שנעבור את התקופה הזאת במהרה, המחשבות שלנו איתכם, תודה מכל הלב שאתם נשארים לקוחות נאמנים, זה ממש לא מובן מאליו - תודה.

שלכם,
צוות אתר dynstore.co.il

מה דעתכם? נהניתם מהכתבה?
6
1
הצטרפו לדיון! (286 תגובות)