עדכון 20.10.2020: גם בימי הסגר אנחנו זמינים עם שילוח עד הבית אך יתכנו עיכובים בימי האספקה| אנחנו עושים את המקסימום לתת לכם שירות מהיר וזמינים לכל שאלה, התייעצות והדרכה
חזרה לערוץ

שנהיה כולנו בריאים

פורסם ע"י עופר סגלי צוות דין סטור
19/03/20

חג שמח!

עדכון 20.10.2020 בהמשך להחלטת הממשלה על סגר מלא

המחסן שלנו וחברת השילוח עובדים. דין דיאגנוסטיקה מוגדרת כעסק חיוני כמו גם חברות השילוח הוחרגו.

✔️ אנחנו זמינים לכל שאלה, התייעצות לפני רכישה או תמיכה במוצר.

✔️ בבידוד? אל דאגה, השליחים שלנו יספקו לך את החבילה עד מפתן הדלת ללא מגע.

✔️שליחים עד הבית עובדים באופן מלא, זמן אספקה ממוצע כ-3-2 ימי עסקים. חשוב: הזמן הוא הערכה ועשוי להשתנות בעקבות הסגר ועומסים בחברת השילוח. השליחים עושים את המקסימום לאספקת החבילה בהקדם האפשרי. סביר להניח שהחבילות יסופקו בזמנים קצרים יותר, אבל חשוב שתדעו שכל חבילה מגיעה בסוף ליעדה, אנחנו בניטור רציף אחר המשלוחים.

✔️ שירות BOXIT זמין, זמן אספקה כ-6-4 ימי עסקים בממוצע. המפה דינמית ומתעדכנת, אנחנו ממליצים לבחור בשליח עד הבית, כדי להמנע מהגעת החבילה לחנות איסוף שתהיה סגורה בזמן הסגר.

חשוב: ימי חג ושבת אינם נחשבים כימי עסקים. 

✔️לא זמין >> איסוף עצמי: כאשר החבילה מוכנה לאיסוף אנחנו נעדכן שניתן לבוא לאסוף, אין להגיע לפני ההודעה. אנחנו נוריד לכם את החבילה לכניסה של המבנה.

-----------------------------------------------

משפחת לקוחות ודין סטור היקרים.ות,

אנחנו מקווים שאתם שומרים על עצמכם ובני משפחותיכם האהובים. ימים מאתגרים עוברים על כולנו, אך לפני רגע התחלנו לחזור לשגרה והנה שוב השערים סביבנו מתחילים להיסגר והמגבלות חוזרות.

המשימה שלנו מאז ומתמיד היתה לתת את השירות הטוב ביותר עבורכם, הלקוחות הנאמנים שלנו. משימה זו הפכה למשמעותית עוד יותר בתקופה זו ואנחנו מבטיחים שאנחנו עושים את מירב המאמצים.

מה אנחנו עושים בימים אלו, דין דיאגנוסטיקה מספקת בין היתר מכשור רפואי למוסדות הרפואה בישראל ומוגדרת כספק לשעת חירום. יחד עם זאת וביתר שאת בימים אלו, אנחנו מקפידים יתרה על הנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם COVID-19 (נגיף הקורונה) תוך שמירה על סביבת עבודה נקייה ובטוחה לעובדים שלנו, וזאת על מנת שנוכל להמשיך לתת לכם שירות ולספק את החבילות במהירות האפשרית.

 

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם לכל שאלה, התייעצות והדרכה על המוצרים השונים:

- בטלפון: 04-6175390 (ימים א-ה בין השעות 8:00 ל-17:00)
- באימייל: patient.care@dyn.co.il
- צ'אט באתר ושליחת הודעות דרך האתר

שירות שליחים עד הבית שלנו עובד באופן מלא ועושה מאמצים לספק את החבילות במהירות האפשרית ובהתאם להוראות משרד הבריאות. חברת השליחים תתאם את הגעת המשלוח ביום האספקה, ניתן לבקש מהשליח שהוא ישאיר את החבילה במפתןן הדלת ללא חשיפה למגע.

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הטלגרם החדשה שלנו ולקבל עדכונים (וגם מבצעים לפני כולם) - אני רוצה להצטרף לקבוצת הטלגרם

כולנו תקווה שנעבור את התקופה הזאת במהרה, המחשבות שלנו איתכם, תודה מכל הלב שאתם נשארים לקוחות נאמנים, זה ממש לא מובן מאליו - תודה.

שלכם,
צוות אתר dynstore.co.il

מה דעתכם? נהניתם מהכתבה?
2
0
הצטרפו לדיון! (1 תגובות)