הודעות שגיאה במד הסוכר Accu-Chek Instant
E1, E3, E4, E6, E7, E8, E9, E10, E11, E12, E13, E14
הודעה:
הסבר:
לא ניתן להפעיל את מד הגלוקוז או שהצג ריק.
מה עושים?
- הסוללות התרוקנו. הכנס סוללות חדשות.
- הצג ניזוק / מד הגלוקוז מקולקל.
- טמפרטורות קיצוניות. העבר את מד הגלוקוז למקום שהטמפרטורה בו נוחה יותר.
הודעה:
הסבר:
מד הסוכר מחובר למחשב עם כבל USB ולא ניתן לבצע בדיקת סוכר.
מה עושים?
- על מנת לבצע בדיקה יש לנתק את הכבל מהמחשב
הודעה:
הסבר:
ייתכן שמקלון הבדיקה פגום, לא הוכנס בצורה נכונה, או משומש.
מה עושים?
- הוצא את מקלון הבדיקה והכנס אותו שוב, או החלף אותו באחר אם הוא פגום או משומש.
הודעה:
הסבר:
אירעה שגיאה במד הסוכר או במקלון הבדיקה. הודעת שגיאה זו עשויה להופיע אם המכסה של מכל מקלוני הבדיקה לא היה סגור היטב.
ייתכן שנגרם נזק למקלוני הבדיקה עקב אחסון או טיפול לא נכונים. במקרים חריגים הודעה זו עשויה להופיע במידה והינך נוטל תרופות לבלוטת התריס, במקרה וכך הדבר יש להתייעץ עם הצוות הרפאוי שלך.
לעולם אל תקבל החלטות טיפוליות על סמך הודעת שגיאה.
מה עושים?
חזור על בדיקת הגלוקוז בדם. אם הודעת שגיאה E3 מופיעה שוב, בצע בדיקת בקרה עם תמיסת בקרה ומקלון בדיקה חדש.
אם הודעת שגיאה -3E חוזרת ומופיעה, השתמש בשיטה אחרת לבדיקת הגלוקוז בדם, כגון מד סוכר ומקלון בדיקה המשמשים כגיבוי.
אם תוצאת הגלוקוז בדם המתקבלת בשיטה החלופית גבוהה באופן קיצוני, או אם אין בנמצא שיטה חלופית, פנה מיד לאיש הצוות הרפואי המטפל בך.
במקרים נדירים, הודעת שגיאה E3 מציינת שרמת הגלוקוז בדם גבוהה באופן קיצוני וחורגת מטווח המדידה של המערכת. עיין בסעיף 'תוצאות חריגות של בדיקת גלוקוז.
הודעה:
הסבר:
כמות הדם או תמיסת הבקרה במקלון הבדיקה לא מספיקה למדידה או שהונחה לאחר תחילת הבדיקה.
מה עושים?
- השלך את מקלון הבדיקה וחזור על בדיקת הגלוקוז בדם או על בדיקת הבקרה.
הודעה:
הסבר:
טיפת הדם הונחה מוקדם מדי, לפני שהמערכת היתה מוכנה לקלוט את הדם
מה עושים?
- הוצא את המקלון והשלך לפח, הכנס מקלון חדש, המן להופעת איור טיפה ורק לאחר מכן יש לבצע את הבדיקה
הודעה:
הסבר:
אירעה שגיאה אלקטרונית.
מה עושים?
- הוצא את הסוללות והמתן כ-10 שניות
- לחץ לחיצה ארוכה (לפחות 3 שניות) על הכפתור העליון שנמצא בצד המכשיר
- הכנס שוב את הסוללות
- בצע בדיקה חוזרת
- במידה והשגיאה חוזרת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות
הודעה:
הסבר:
הטמפרטורה גבוהה או נמוכה מהטווח המתאים למערכת.
מה עושים?
- עיין בעלון לצרכן של מקלוני הבדיקה לקבלת פרטים על תנאי הפעלת המערכת.
- עבור למקום אחר עם תנאים מתאימים וחזור על בדיקת הגלוקוז בדם או בדיקת הבקרה. אל תחמם ואל תקרר את מד הגלוקוז באופן מלאכותי.
הודעה:
הסבר:
ייתכן שהסוללות ריקות.
מה עושים?
- הפעל שוב את מד הסוכר
- אם הינך במקום קר, עבור למקום חם יותר ונסה להפעיל שוב את המכשיר
- החלף את הסוללות בסוללות חדשות
- אם ההודעה מופיעה לאחר החלפת הסוללות יש לעקוב אחר השלבים הבאים
- הוצא את הסוללות והמתן כ-10 שניות, לחץ לחיצה אורכב של כ-3 שניות על כפתור צד עליון של המכשיר, הכנס שוב את הסוללות והדלק את המכשיר
הודעה:
הסבר:
ייתכן שהגדרת השעה והתאריך אינה נכונה
מה עושים?
- סמל תקשורת אלחוטית מהבהב מופיע כשמד הגלוקוז מנסה לסנכרן את השעה והתאריך כאשר הוא מחובר לאפליקציה. כשסמל התקשורת האלחוטית אינו מופיע עוד, לחץ על לחצן מעלה פעם אחת כדי לכבות את מד הגלוקוז.
- לחץ שוב על לחצן מעלה עד שיופיע סמל מקלון הבדיקה המהבהב. אם סנכרון השעה והתאריך לא הצליח, מד הגלוקוז יבקש ממך להגדיר אותם בפעם הבאה שתפעיל אותו.
- לחץ לחיצה ארוכה על הלחצן מטה, כוון את השעה והתאריך בעזרת לחיצות קצרות על הלחצנים כשהספרה מהבהבת
- לאחר מכן לחיצה ארוכה על הכפתור העליון על מנת לקבע את הספרה ומעבר לשלב הבא
הודעה:
הסבר:
ייתכן שמקלון הבדיקה פגום, לא הוכנס בצורה נכונה, או משומש.
מה עושים?
- הוצא את מקלון הבדיקה והכנס אותו שוב, או החלף אותו באחר אם הוא פגום או משומש.
הודעה:
הסבר:
ייתכן שדגימת הדם שלך מכילה רמה גבוהה של אסקורבט.
מה עושים?
- פנה לאיש צוות רפואי המטפל בך.
הודעה:
הסבר:
ייתכן שיש נוזל או חומר זר בתוך חריץ מקלון הבדיקה.
מה עושים?
- הוצא והכנס מחדש את מקלון הבדיקה, או חזור על בדיקת הגלוקוז בדם או
על בדיקת הבקרה עם מקלון בדיקה חדש.
הודעה:
הסבר:
ייתכן שמקלון הבדיקה פגום, לא הוכנס בצורה נכונה, או משומש.
מה עושים?
- הוצא את מקלון הבדיקה והכנס אותו שוב, או החלף אותו באחר אם הוא פגום או משומש.
הודעה:
הסבר:
מד הגלוקוז לא הצליח לבצע שיוך למכשיר נייד.
מה עושים?
- נסה שוב לבצע שיוך.